CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم
CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم

پیش بینی دیدار رئال مادرید - شالکه { لیگ قهرمانان اروپا }

پیش بینی دیدار رئال مادرید - شالکه { لیگ قهرمانان اروپا }

 

 
پیش بینی وبگاه هواداران کریستیانو رونالدو: رئال مادرید3  - شالکه 1

 

گل ها : کریستیانو رونالدو 2 - بیل 1

پیش بازی شالکه - رئال مادرید؛ سلامی دوباره به رونالدو کاپ...!

پیش بازی شالکه - رئال مادرید؛ سلامی دوباره به رونالدو کاپ...!

 

فردا در دومین شب از آغاز بازی های مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، دو تیم رئال مادرید و شالکه به مانند فصل گذشته به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات کلی در مورد بازی

زمان برگزاری مسابقه: چهارشنبه 29 بهمن 1393؛ ساعت 23:15 به وقت تهران

محل برگزاری مسابقه: گلزن کرشن، ورزشگاه فلینس آرنا

داور مسابقه: آقای مارتین آتکینسون (انگلستان)

 

پیش بازی

رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته رقابت های چمپیونزلیگ فصل گذشته پیش از اینکه برای اولین بار مقابل شالکه قرار گیرد، 52 دیدار اروپایی مقابل تیم های آلمانی برگزار کرده بود. حالا مدافع عنوان قهرمانی بار دیگر برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی باید به گلزن کرشن سفر کند.

رئال مادرید، صدر نشین کنونی لالیگا، فصل گذشته به اولین تیمی تبدیل شد که در بازی های خارج از خانه چمپیونزلیگ موفق به زدن 6 گل می شود. مثلث BBC هر کدام دو گل به ثمر رساندند. در دیدار برگشت نیز رونالدو دو گل دیگر به تعداد گل های خود به ثمر رساند تا در نهایت با 17 گل آقای گل رقابت ها شود. رئال مادرید از 27 سفری که به آلمان داشته، تنها 3 بار پیروز شده است که دو پیروزی از آن در فصل گذشته و در مسیر لیسبون به دست آمد. (18 شکست و 6 تساوی). لوس بلانکوس پیشتر در سال 1959 سابقه قهرمانی در خاک آلمان را دارد، چرا که آنها در آن سال با غلبه بر رمیس در اشتوتگارت فاتح جام باشگاه های اروپا شدند.

شالکه، تیم چهارم جدول بوندس لیگا نیز وضعیت خوبی در مقابل تیم های اسپانیایی نداشته و از 15 دیدار اخیر مقابل آنها، تنها 2 پیروزی به دست آورده و متحمل 8 شکست شده است و بعد از پیروزی 3-0 مقابل اسپانیول در مرحله یک شانزدهم نهایی جام یوفا در فصل 2005/06، هرگز در خاک اسپانیا پیروز نشده اند. شالکه در گروه G رقابت ها بعد از چلسی با 8 امتیاز به این مرحله صعود کرد و با داشتن یک مربی ایتالیایی روی نیمکت خود که سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارد، با توجه به وضعیت نا مطلوب اخیر حریف خود، امیدوار به گرفتن انتقام فصل گذشته و رقم زدن شگفتی هستند؛ هرچند روبرتو دی متئو نیز با داشتن مصدومانی پر شمار، کار سختی خواهد داشت.

 

آخـرین اخبار و وضعیت تیم شالکه

◄ جولیان دراکسلر، رالف فارمن، جفرسون فارفان، سئاد کولاسیناچ، لئون گورتزکا و چیندو اوباسی همگی به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود

◄ فابین گیفر، کلاس یان هونتلار و سیدنی سم وضعیت مبهمی دارند، هرچند ممکن است مهاجم هلندی در این دیدار به جای پرینس بواتنگ به میدان برود

◄ بواتنگ، هونتلار و مارکو هوگر تنها یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارند

◄ ماتیا ناستاسیچ به لیست اروپایی شالکه اضافه شده و کریستین کلمنس، فلیپه سانتانا از لیست این تیم خارج شده اند

آخـرین اخبار و وضعیت تیم رئال مادرید

► کارلو آنچلوتی هم در این دیدار مهره هایی کلیدی از جمله هامس رودریگز، لوکا مودریچ، فابیو کوئنترائو، سرخیو راموس و سامی خدیرا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت

► په په به تمرینات تیم بازگشته اما هنوز معلوم نیست که از ابتدا استفاده خواهد شد یا کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد

► مارتین اودگارد و لوکاس سیلوا به لیست اروپایی رئال مادرید اضافه شده اند

► مارسلو در صورت دریافت کارت زرد، از بازی بعدی تیمش محروم خواهد شد

حقایق و آنچه که باید در مورد این بازی بدانید

■ شالکه در 21 بازی خانگی اخیر خود در اروپا، 10 بار پیروز شده، 5 بار مساوی کرده و 6 بار شکست خورده است

■ در این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ شالکه در خانه با ماریبور 1-1 مساوی کرد، 4-3 اسپورتینگ لیسبون را شکست داد و 5-0 مغلوب چلسی شد

■ بهترین فصل شالکه در رقابت های چمپیونزلیگ به فصل 2010/11 مربوط می شود که آنها تا مرحله نیمه نهایی پیش آمدند، و در نهایت با نتیجه 2-0 در خانه و 4-1 در اولدترافورد مغلوب منچستر یونایتد شدند

■ هونتلار، مهاجم کنونی تیم شالکه، در سال 2009 طی 20 بازی برای رئال مادرید در لالیگا 8 گل به ثمر رساند

■ رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید در طی دو سال حضور در شالکه، 5 گل اروپایی برای این تیم به ثمر رساند تا شمار گل های خود را به عدد 71 برساند

■ شالکه با 18 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین و به عنوان تیم پنجم به تعطیلات زمستانی رفت، اما اکنون با همان تعداد اختلاف، در رده چهارم بوندس لیگا قرار دارند

■ رئال مادرید بعد از اتمام مرحله گروهی رقابت ها، 13 بازی در تمامی تورنمنت ها برگزار کرده و حاصل آن 9 پیروزی، 1 تساوی و 3 شکست بوده است

■ رئال مادرید در تمام بازی های مرحله گروهی امسال پیروز شده (6 بازی) و در 4 بازی اخیر خود نیز در رقابت های چمپیونزلیگ کلین شیت کرده است

 

 

http://www.axgig.com/images/60459961518075287316.jpg

 

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با شالکه؛ بازگشت په په.....

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با شالکه؛ بازگشت په په

 

په په که از مصدومیت دنده خلاص شده است، به ترکیب بازگشته و می تواند در این مسابقه به میدان برود. بازیکنانی چون آلوارو مدران و دریک اوسه د هم از کاستیا فراخوانده شده اند و خبری از مارتین اودگارد نیست.

دروازه بان ها: ایکر کاسیاس، کیلور ناواس، فرناندو پاچکو

مدافعان: رافائل واران، په په، ناچو فرناندز، آلوارو آربلوا، مارسلو، دنیل کارواخال، دریک

هافبک ها: تونی کروس، گرت بیل، ایسکو، آسیر ایارامندی، آلوارو مدران، لوکاس سیلوا

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، خسه رودریگز، چیچاریتو

 

http://www.axgig.com/images/42516622811940794603.jpg


تونی کروس: هدف اصلی ما قهرمانی در لالیگا است؛ شالکه تیم قدرتمندی است...

تونی کروس: هدف اصلی ما قهرمانی در لالیگا است؛ شالکه تیم قدرتمندی است

 

تونی کروس، هافبک آلمانی تیم رئال مادرید در گفگتگو با وبسایت UEFA اظهار داشت: "شالکه قدرتمند است، و ما به دو عملکرد خوب نیاز داریم."


 صحبت های این بازیکن را می خوانیم:

شـالکه: "آنها در حال تجربه موفقیت در بوندس لیگا هستند و با مربی جدید خود از لحاظ دفاعی بسیار مستحکم شده اند. ما برخی بازیکنان خود را در اختیار نداریم، بنابراین چالش سختی خواهد بود اما هدف ما صعود به مرحله بعدی است."

شروع فـصل: "شروع فصل به گذشته مربوط می شود، اما برای من خوب بود. در حال حاضر ما صدرنشین لیگ خود هستیم و هنوز در کورس قهرمانی چمپیونزلیگ حضور داریم. امیدوارم که موفق شویم."

بایـرن و رئال مـادرید: "تفاوت ها چندان بزرگ نیستند، بنابراین تغییر برای من سخت نبود، چرا که از تیمی کوچک به تیمی بزرگ منتقل نشده ام، یا برعکس. من از تیمی بزرگ به تیم بزرگ دیگری منتقل شدم. هر باشگاه روح مخصوص به خود را دارد، که در این کشور کمی متفاوت است، اما تفاوت میان دو باشگاه چندان عظیم نیست."

صفاتی از رئال مادرید: "سبک بازی متفاوت است اما این به رئال مادرید یا بایرن وابسته نیست. این بیشتر به مربی بستگی دارد. هر مربی دیدگاه خاص خود را دارد و این طبیعی است."

اعتماد به نفس: "همه ما طبیعت (سرشت) خاص خود را داریم. من از ویژگی هایی که دارم اعتماد به نفس می گیرم. می دانم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و بیشترین اعتماد به نفس را از این زمینه به دست می آورم."

رابطه با آنـچلوتی: "او از همان ابتدای کار در پستی که زیاد در آن بازی نکرده بودم، اعتماد داشت. من از بازی کردن در این پست لذت می برم. رابطه ما خوب است، قبل از هر مسابقه با هم صحبت می کنیم، و بسته به حریفی که با آن روبرو خواهیم شد، من در مورد وظایفم در هر بازی با او صحبت می کنم. آنچلوتی یکی از دلایل آمدن من به این باشگاه است. او به من گفت که رئال مادرید با داشتن تو قوی تر هم خواهد شد."

خط میانی: "بازی کردن در خط میانی سخت است، شما باید همه کاره باشید، با توپ و بدون توپ خوب کار کنید، خوب دفاع کنید، حملات تیم را بسازید و برای نبرد آماده باشید. مدیریت کردن این پست سخت است و من تلاش می کنم تا از شر تمام نقاط ضعفم در آنجا خلاص شوم."

 

رویکرد رئال مادرید در دیدار مقابل شالکه باید چگونه باشد؟ "ما باید دو عملکرد خوب داشته باشیم. باید به حریف خود احترام بگذاریم و دو بازی خوب انجام دهیم."

تکرار قهرمانی در چمپیونزلیگ: "بله، اما هدف اصلی ما حفظ صدرنشینی در لالیگا است. قهرمانی در چمپیونزلیگ هم باید یکی از اولویت های ما باشد. در چمپیونزلیگ، پنج یا شش تیم شانس قهرمانی دارند و ما تلاش خواهیم کرد تا یکی از آنها باشیم اما این بسیار سخت خواهد بود. در مراحل حذفی همه چیز بستگی به عملکرد شما در آن روز دارد."

چمـپیونزلیگ: "این رقابت ها جذاب است، به خصوص وقتی به مراحل حذفی می رسید. در این مرحله بازی ها حتی نزدیک تر می شوند و شما با بهترین تیم های اروپا روبرو می شوید. بزرگترین چالش این است که هر سال در این تورنمنت نشان دهید که چقدر خوب می توانید عمل کنید."

تجربیات چمپـیونزلیگ: "نقطه برجسته برای من قهرمانی در آن همراه با بایرن مونیخ است و من تلاش خواهم کرد تا آن را با رئال مادرید هم تکرار کنیم. هر بازی در این رقابت ها در بالاترین سطح برگزار می شود و در مقابل بهترین تیم های اروپا قرار می گیرید. نبرد های این چنینی به شما کمک می کند تا تجربه کسب کرده و پیشرفت کنید."

نقش بازیکنان در جامعه: "بازیکنان نقشی اجتماعی دارند چرا که آنها توجه توجه افکار عمومی را به خود جلب می کنند. مردمی هستند که اوضاع برایشان خوب پیش نمی رود و من فکر می کنم به طریقی می توانیم به آنها کمک کنیم."

 

http://www.axgig.com/images/83588359998825388173.jpg