CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم
CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم

تونی کروس: هدف اصلی ما قهرمانی در لالیگا است؛ شالکه تیم قدرتمندی است...

تونی کروس: هدف اصلی ما قهرمانی در لالیگا است؛ شالکه تیم قدرتمندی است

 

تونی کروس، هافبک آلمانی تیم رئال مادرید در گفگتگو با وبسایت UEFA اظهار داشت: "شالکه قدرتمند است، و ما به دو عملکرد خوب نیاز داریم."


 صحبت های این بازیکن را می خوانیم:

شـالکه: "آنها در حال تجربه موفقیت در بوندس لیگا هستند و با مربی جدید خود از لحاظ دفاعی بسیار مستحکم شده اند. ما برخی بازیکنان خود را در اختیار نداریم، بنابراین چالش سختی خواهد بود اما هدف ما صعود به مرحله بعدی است."

شروع فـصل: "شروع فصل به گذشته مربوط می شود، اما برای من خوب بود. در حال حاضر ما صدرنشین لیگ خود هستیم و هنوز در کورس قهرمانی چمپیونزلیگ حضور داریم. امیدوارم که موفق شویم."

بایـرن و رئال مـادرید: "تفاوت ها چندان بزرگ نیستند، بنابراین تغییر برای من سخت نبود، چرا که از تیمی کوچک به تیمی بزرگ منتقل نشده ام، یا برعکس. من از تیمی بزرگ به تیم بزرگ دیگری منتقل شدم. هر باشگاه روح مخصوص به خود را دارد، که در این کشور کمی متفاوت است، اما تفاوت میان دو باشگاه چندان عظیم نیست."

صفاتی از رئال مادرید: "سبک بازی متفاوت است اما این به رئال مادرید یا بایرن وابسته نیست. این بیشتر به مربی بستگی دارد. هر مربی دیدگاه خاص خود را دارد و این طبیعی است."

اعتماد به نفس: "همه ما طبیعت (سرشت) خاص خود را داریم. من از ویژگی هایی که دارم اعتماد به نفس می گیرم. می دانم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و بیشترین اعتماد به نفس را از این زمینه به دست می آورم."

رابطه با آنـچلوتی: "او از همان ابتدای کار در پستی که زیاد در آن بازی نکرده بودم، اعتماد داشت. من از بازی کردن در این پست لذت می برم. رابطه ما خوب است، قبل از هر مسابقه با هم صحبت می کنیم، و بسته به حریفی که با آن روبرو خواهیم شد، من در مورد وظایفم در هر بازی با او صحبت می کنم. آنچلوتی یکی از دلایل آمدن من به این باشگاه است. او به من گفت که رئال مادرید با داشتن تو قوی تر هم خواهد شد."

خط میانی: "بازی کردن در خط میانی سخت است، شما باید همه کاره باشید، با توپ و بدون توپ خوب کار کنید، خوب دفاع کنید، حملات تیم را بسازید و برای نبرد آماده باشید. مدیریت کردن این پست سخت است و من تلاش می کنم تا از شر تمام نقاط ضعفم در آنجا خلاص شوم."

 

رویکرد رئال مادرید در دیدار مقابل شالکه باید چگونه باشد؟ "ما باید دو عملکرد خوب داشته باشیم. باید به حریف خود احترام بگذاریم و دو بازی خوب انجام دهیم."

تکرار قهرمانی در چمپیونزلیگ: "بله، اما هدف اصلی ما حفظ صدرنشینی در لالیگا است. قهرمانی در چمپیونزلیگ هم باید یکی از اولویت های ما باشد. در چمپیونزلیگ، پنج یا شش تیم شانس قهرمانی دارند و ما تلاش خواهیم کرد تا یکی از آنها باشیم اما این بسیار سخت خواهد بود. در مراحل حذفی همه چیز بستگی به عملکرد شما در آن روز دارد."

چمـپیونزلیگ: "این رقابت ها جذاب است، به خصوص وقتی به مراحل حذفی می رسید. در این مرحله بازی ها حتی نزدیک تر می شوند و شما با بهترین تیم های اروپا روبرو می شوید. بزرگترین چالش این است که هر سال در این تورنمنت نشان دهید که چقدر خوب می توانید عمل کنید."

تجربیات چمپـیونزلیگ: "نقطه برجسته برای من قهرمانی در آن همراه با بایرن مونیخ است و من تلاش خواهم کرد تا آن را با رئال مادرید هم تکرار کنیم. هر بازی در این رقابت ها در بالاترین سطح برگزار می شود و در مقابل بهترین تیم های اروپا قرار می گیرید. نبرد های این چنینی به شما کمک می کند تا تجربه کسب کرده و پیشرفت کنید."

نقش بازیکنان در جامعه: "بازیکنان نقشی اجتماعی دارند چرا که آنها توجه توجه افکار عمومی را به خود جلب می کنند. مردمی هستند که اوضاع برایشان خوب پیش نمی رود و من فکر می کنم به طریقی می توانیم به آنها کمک کنیم."

 

http://www.axgig.com/images/83588359998825388173.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.