CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم
CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم

کاسیاس: نتیجه فصل گذشته مقابل شالکه هیچ فایده ای برای ما نخواهد داشت...

کاسیاس: نتیجه فصل گذشته مقابل شالکه هیچ فایده ای برای ما نخواهد داشت

 

رئال مادرید فصل گذشته در همین مرحله شالکه را در مجموع دو دیدار با نتیجه 9-2 شکست داد و سرانجام تا قهرمانی این مسابقات پیش رفت. با اینحال، کاسیاس این بار انتظار بازی آسانی در مقابل تیم چهارم بوندس لیگا ندارد.

او به وبسایت رسمی UEFA گفت: "این بسیار سخت خواهد بود. جو آلمان بسیار شدید خواهد بود. آنها می دانند که فرصت انتقام گیری دارند و ما انتظار بازی سختی داریم. این حقیقت که ما فصل گذشته با آنها روبرو شدیم، هیچ فایده ای ندارد. اگر چیزی باشد، برای آنها یک مزیت است.

اگر فکر کنیم که بازی در گلزن کرشن آسان خواهد بود و اتفاقات سال گذشته را تکرار خواهیم کرد، اشتباه کرده ایم. کاملاً برعکس: ما باید مراقب باشیم و با تواضع به آنجا برویم. قرعه بسیار سختی خواهد بود."

کاسیاس همچنین به تمجید از تونی کروس، ستاره آلمانی تیم پرداخت و گفت: "امسال، برخی بازیکنان که برای سبک بازی تیم بسیار مهم بودند، از باشگاه جدا شدند. برخی دیگر آمدند و به عناصر کلیدی تیم تبدیل شدند، مثل هامس رودریگز یا تونی کروس. آمار آنها برای مشاهده موجود است و این را اثبات می کند.

کروس همراه با توپ احساس خیلی راحتی می کند. او به دنبال حرکت دادن توپ است، و سریعاً از راست به چپ پاس می دهد. او سریع و جوان است. او برای مدتی طولانی در بالاترین سطوح بازی کرده است بنابراین فکر می کنم رئال مادرید در خرید او کار درستی انجام داده است، مخصوصاً وقتی به سن او نگاه می کنید. او در حال حاضر نشان داده است که می تواند در خط میانی عنصری کلیدی باشد."

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.