CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم
CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم

ایسکو: شکست مقابل اتلتیکو مفید خواهد بود؛ قوی تر از همیشه پیش خواهیم رفت....

ایسکو: شکست مقابل اتلتیکو مفید خواهد بود؛ قوی تر از همیشه پیش خواهیم رفت

 

زننده گل اول لوس بلانکوس مقابل دپورتیوو گفت: "فکر می کنم تیم با بازی های آینده قطعاً اعتماد به نفس خود را بازیابی خواهد کرد. آن بازی عجیبی بود و ما از همان ابتدای کار عصبی بودیم. با هم می توانیم تیم را جلو بکشیم و به جایگاهی بهتر رسیده و بهتر بازی کنیم. با تلاش و جدیت، می توانیم به هر چیزی دست پیدا کنیم.

"به خاطر شکست سنگین هفته گذشته که متحمل شدیم، با سختی هایی مواجه شدیم. اما این تیم می داند که چطور از شرایط بد خود را بالا بکشد. چیزهایی که در مطبوعات گفته می شد، حقیقت ندارد و هماهنگی فوق العاده ای در رختکن تیم وجود دارد. شکست مقابل اتلتیکو مفید واقع خواهد شد. ما با هم پیش خواهیم رفت، قوی تر از همیشه.

"هواداران همیشه نام مرا می خوانند، و من هم سعی می کنم داخل زمین محبت آنها را به دست آورم، و هر کاری که بتوانم انجام می دهم. از هوادارانی که با تشویق هایشان به من قدرت می دهند تشکر می کنم.

"فلتینس آرنا ورزشگاه سختی است، اما ما رئال مادرید هستیم و هر کاری خواهیم کرد تا در دیدار مقابل شالکه به پیروزی برسیم. هفته مهمی خواهد بود."

 

http://www.axgig.com/images/94170509814476471451.jpg

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.