CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم
CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم

آنخل دی ماریا: رونالدو در مادرید خوشحال است و بعید می دانم به منچستر برگردد...

آنخل دی ماریا: رونالدو در مادرید خوشحال است و بعید می دانم به منچستر برگردد

 

آنخل دی ماریا که در این تابستان از رئال مادرید راهی اولدترافورد شد، در رابطه با احتمال بازگشت فوق ستاره پرتغالی کهکشانی ها گفت:

"من فکر نمی کنم که او به یونایتد برگردد و این سخت است که از مادرید جدا شود. هر چیزی ممکن است اما من فکر می کنم که او در مادرید خوشحال است و بعید است که بخواهد تغییری در آن ایجاد کند."

پیش از این صحبت هایی مبنی بر بازگشت شماره 7 سابق یونایتد به منچستر شنیده می شد.

 

http://www.axgig.com/images/56923970563466368515.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.