CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم
CR&NJ

CR&NJ

سلام اسم من سینا است من می خواهم در باره ی کریستین و نیمار برایتان بگویم

نونو: رونالدو کامل ترین بازیکن تاریخ است...

نونو: رونالدو کامل ترین بازیکن تاریخ است

 

نونو سانتو، سرمربی تیم والنسیا بعد از پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید، اکنون خود را آماده جدال با اسپانیول در کوپا دل ری می کند، از این رو وی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد.

بنا به گزارش AS، سرمربی تیم والنسیا در پاسخ به سؤالی که راجع به لوئیز انریکه پرسیده شد، گفت: "همه مربیان لالیگا تحت فشار هستند."

جشن شام پس از غلبه بر رئال مادرید: "این یک مراسم شام عادی با افرادی بود که مدت زیادی است می شناسم، و افرادی از باشگاه هم حضور داشتند."

اسپانیول: "آنها سیستم خود را عوض کرده اند. در دور قبلی آنها با تاکتیک متفاوتی بازی کردند بنابراین نمی دانم چه برنامه ای برای دیدار فردا دارند. آنها معمولاً با سیستم 2-4-4 بازی می کنند و از این رو برای حمله به آنها، ما باید به خوبی توپ را به گردش در آوریم."

کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن تاریخ: "برای کسی در سن و سال من، بازیکنان بزرگ بسیار زیادی دیده ام، همانطور که شاهد تغییر و پیشرفت فوتبال در طول این سال ها بوده ام. من بازی های برخی بازیکنان بزرگ را که حتی قبل از به دنیا آمدن من بازی می کردند را تماشا کرده ام. و با در نظر گرفتن تمام آنها، من روی حرفی که زدم می ایستم: کریستیانو کاملترین بازیکن تاریخ است."

انجام بازی رفت در خانه: "این چیزی را تغییر نمی دهد. انجام بازی رفت در خانه هیچ تفاوتی با سایر بازی ها ایجاد نمی کند - ما باید برای پیروزی وارد میدان شویم. و این کاری است که انجام خواهیم داد. پیروزی در این مسابقه حیاتی است."

 

http://www.axgig.com/images/28870508154702455205.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.